Elérhetőségeink:

E-mail: zmpakk@gmail.com
Postacím: 7622 Pécs, Verseny u. 8.

Telefonszámok: +3672213625, +3672216143, +36304261429
Tárhelyszolgáltató: Légy a hálón Bt. (8660 Lulla, Kossuth L. u. 41. | perger@legyahalon.hu)

Adatvédelmi tájékoztató (GDPR szerint) – kattintson a linkre az olvasáshoz!

Kedves Vásárlónk, Tisztelt Partnerünk!

Az általunk forgalmazott áruk raktáráruházunkban a nyitvatartási időn belül megvásárolhatók, átvehetők. Előrendelést telefonon felveszünk, fizetni átvételkor készpénzben vagy bankkártyával lehet.
Cégünk nem működtet webáruházat, a honlapon keresztül történő megrendelésre nincs lehetőség. Áruszállításra vonatkozó megrendeléseiket írásban fogadjuk, e-mailben a zmpakk@gmail.com címen, vagy postán a 7622 Pécs, Verseny u. 8. címen.
Telefonon lehetséges egyeztetés a termékekről, árakról, megrendelést viszont nem fogadunk el telefonon – a korábbi félreértések és ebből eredő plusz költségek miatt. Amennyiben Ön nem rendelkezik Internet-hozzáféréssel, és e-mailt nem tud küldeni, lehetőség van postai levélben is rendelni.

1. MEGRENDELÉS
A megrendelésben kérjük megadni:
A rendelni kívánt termék nevét és pontos mennyiségét.
A megrendelő nevét.
A pontos számlázási címet, amely a megrendelő nevétől eltérő is lehet, cégek esetében adószám is szükséges.

FELHÍVJUK SZÍVES FIGYELMÜKET, HOGY 2023. JÚLIUS 1-TŐL A CSOMAGFELADÁS ÁTMENETILEG SZÜNETEL. Az új EPR-jogszabály (hulladékgazdálkodás – kiterjesztett gyártói felelősség, a Kormány 80/2023. (III. 14.) Korm. rendelete többször módosítva) miatt nem tudjuk vállalni a csomagolással járó plusz adminisztrációs és anyagi terheket, ezért sajnos nem tudunk csomagokat feladni. Köszönjük megértésüket!

A pontos szállítási címet, amely a számlázási címtől eltérő is lehet, irányítószám mindenképpen szükséges.
A csomag átvevőjének nevét és telefonszámát. (Telefonszám hiányában a futár nem tudja Önnel felvenni a kapcsolatot, így a kiszállítás meghiúsulhat.)
A kért szállítási határidőt.
Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy az 500 db befőttes/szörpös üveget meghaladó rendelés (egy fajta, vagy többféle üveg összesen) kiszállítását csak raklapon tudjuk megoldani. Raklapos szállítás esetén a szállítási határidő 2-3 munkanap, a szállítási díjról, a göngyölegről illetve annak áráról egyeztetés szükséges.
Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a 4250 ml-es befőttes üveget – mérete és törékenysége miatt – sajnos nem áll módunkban csomagoltan, futárszolgálattal küldeni. Az üvegek raktárunkban bármikor átvehetők.

2. VISSZAIGAZOLÁS, LEMONDÁS
A visszaigazolásban minden esetben feltüntetjük a szállítandó áru mennyiségét, és a fizetendő összeget. Írásos megrendelés beérkezését megerősítjük, a visszaigazolásban árak, mennyiségek, költségek megadásra kerülnek. A továbbiakban a visszaigazolásban szereplő feltételek és árak az irányadók az adott megrendelés tekintetében. Amennyiben a visszaigazolásra választ nem kapunk, úgy azt elfogadottnak tekintjük, és a visszaigazolt szállítási határidőig az árut az Ön rendelkezésére bocsátjuk.
A megrendelés lemondására vagy módosítására a kiküldés napján délelőtt 9 óráig van lehetőség.

3. CSOMAGFELADÁS ÉS KÉZBESÍTÉS
A fuvarokat a feladás napján reggel 9.00 óráig megrendeljük, ezt követően már nem lehet másnapi kiszállításra kérni csomagot. A csomagokat a futár a feladás napján délben veszi át, és a feladást követően a futárszolgálat a saját rendszerén belül kezeli, továbbítja, és kézbesíti. Kézbesítés általában a feladás napját követő 2. vagy 3. munkanapon történik.
Sürgős megrendelések teljesítésére sajnos nincs lehetőségünk, tehát a megrendeléssel egy napon történő feladást nem tudunk vállalni.

Felhívjuk megrendelőink szíves figyelmét, hogy az üvegáruk tulajdonságaiból adódóan a szállítás közben előforduló törésekért – a többszöri átrakodás miatt – sem a futárszolgálat, sem cégünk, mint feladó nem vállal felelősséget. Kérjük, megrendeléskor vegyék figyelembe, hogy a csomagban küldött üvegekben akár 10 % törési kár is keletkezhet. Biztonsági csomagolást felárért vállalunk, a doboz méretétől függően az ára egyeztetés tárgyát képezi.

4. FIZETÉS
Raktári átvétel esetén készpénzes vagy bankkártyás, csomagfeladás esetén utánvétes fizetésre van lehetőség.
Utánvétes, készpénzes fizetés esetén kérjük, szíveskedjenek gondoskodni arról, hogy a kézbesítés napján a megfelelő összeg rendelkezésre álljon! Az eredeti számla az áruról minden esetben az árut kíséri (a csomagban található), a szállítási díjról a futárszolgálat ad bizonylatot. Amennyiben a megrendeléskor rendelkezünk az Ön e-mail címével, úgy a futárszolgálat arra címre elektronikus számlát küld, aminek ellenértékét átvételkor, készpénzben kell fizetni.

5. EGYÉB
Kérjük kedves Vásárlóinkat, akik csomagban kérik az áru feladását, hogy a kézhezvételt követően szíveskedjenek a csomag tartalmát tételesen ellenőrizni, megszámolni. Az elküldött áruval kapcsolatos mennyiségi reklamációt az átvételt követő 72 órán belül fogadunk el (általában: szerdán kézbesített csomagok esetében szombat 24 óráig, pénteken kézbesített csomagok esetében hétfő 24 óráig). A csomagot vélhető sérülés esetén is át kell venni, kérjük, a futárnak ne adják vissza. Ha a felbontás után a tartalomban sérülést, törést észlelnek, azt kérjük, a Z-M Pakk Kft-nek jelezzék.
Cégünk nem tagja a jófogás csapatának, ingyen sajnos nem tudunk csomagot küldeni, PickPack Pontra nem szállítunk.
Önnek lehetősége van az általunk javasolt futárszolgálaton kívül más szolgáltatót, fuvarost választani, amely árban Önnek jobban megfelel. Csak ebben az esetben van lehetőség az áru értékét banki átutalással a megrendeléskor – szállítás előtt – kifizetni, és kérjük megadni a nevet, akinek az árut kiszolgáltathatjuk raktárunkból. A más szállító választását kérjük megrendelésben jelezni.
Bankszámlaszámunkra kizárólag az általunk kiállított számla ellenében fogadunk utalást, ha cégünktől nem kapott e-mailben számlát kérjük, ne utaljon!

Át nem vett csomagok oda- és visszaszállításának díja a vevőt terheli.
Köszönjük együttműködését, várjuk megtisztelő megrendelését!