Hírlevél

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elküldhessük Önnek a legújabb akcióinkat és aktualitásainkat!

Rendelési, fizetési, szállítási feltételek

e-mail: zmpakk@gmail.com     postacím: 7622 Pécs, Verseny u. 8.   fax: 72/510-130

Kedves Vásárlónk!

Tisztelt Partnerünk!

Az általunk forgalmazott áruk raktáráruházunkban a nyitvatartási időn belül megvásárolhatók, átvehetők. Előrendelést telefonon felveszünk, fizetni átvételkor készpénzben vagy bankkártyával lehet. Raktári vásárlás esetén érvényes árlistánkat itt találja: befőttes üveg raktári árak.

Cégünk nem működtet webáruházat, a honlapon keresztül történő megrendelésre nincs lehetőség. Áruszállításra vonatkozó megrendeléseiket írásban fogadjuk, e-mailben a zmpakk@gmail.com címen, faxon a 72/510-130 számon, vagy postán a 7622 Pécs, Verseny u. 8. címen.
Telefonon lehetséges egyeztetés a termékekről, árakról, megrendelést viszont nem fogadunk el telefonon – a korábbi félreértések és ebből eredő plusz költségek miatt. Amennyiben Ön nem rendelkezik Internet-hozzáféréssel, és e-mailt nem tud küldeni, lehetőség van faxon vagy postai levélben is rendelni.

1. MEGRENDELÉS

A megrendelésben kérjük megadni:

1. A rendelni kívánt termék nevét és pontos mennyiségét.
2. A megrendelő nevét.
3. A pontos számlázási címet, amely a megrendelő nevétől eltérő is lehet, cégek esetében adószám is szükséges.
4. A pontos szállítási címet, amely a számlázási címtől eltérő is lehet, irányítószám mindenképpen szükséges.
5. A csomag átvevőjének nevét és telefonszámát. (Telefonszám hiányában a futár nem tudja Önnel felvenni a kapcsolatot, így a kiszállítás meghiúsulhat.)
Csomagszállítás esetén érvényes árlistánkat itt találja: kiszállításos árlista befőttes üvegekre.

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy az 500 db befőttes/szörpös üveget meghaladó rendelés (egy fajta, vagy többféle üveg összesen) kiszállítását csak raklapon tudjuk megoldani. Raklapos szállítás esetén a szállítási határidő 2 munkanap, a szállítási díjról, a göngyölegről illetve annak áráról egyeztetés szükséges.

2. VISSZAIGAZOLÁS, LEMONDÁS

A visszaigazolásban minden esetben feltüntetjük a szállítandó áru mennyiségét, és a fizetendő összeget. Írásos megrendelés beérkezését 16 órán belül megerősítjük, a visszaigazolást legkésőbb a csomagfeladás napján, a becsomagolást követően küldjük el írásban (e-mail vagy SMS). A továbbiakban a visszaigazolásban szereplő feltételek és árak az irányadók az adott megrendelés tekintetében. Amennyiben a visszaigazolásra választ nem kapunk, úgy azt elfogadottnak tekintjük, és a visszaigazolt  szállítási határidőig az árut az Ön rendelkezésére bocsátjuk.
A megrendelés lemondására vagy módosítására a kiküldés napján délelőtt 10 óráig van lehetőség. Kiküldési napok: minden hét kedd és csütörtök.

3. CSOMAGFELADÁS ÉS KÉZBESÍTÉS

Csomagfeladási nap minden héten kedden és csütörtökön van. A keddi szállítással a csütörtök 00.00 óra, és hétfő 24.00 óra között írásban küldött megrendeléseket küldjük ki. A csütörtöki szállítással a kedd 00.00 óra, és a szerda 24.00 óra között írásban beérkezett megrendelések kerülnek teljesítésre. A csomagokat a futár a feladás napján délben veszi át, és a feladást követő munkanapon kézbesíti.
Kézbesítés szerdán és pénteken lehetséges. Sürgős megrendelések teljesítésére sajnos nincs lehetőségünk, tehát a megrendeléssel egy napon történő feladást nem tudunk vállalni.

Az általunk javasolt futárszolgálat díjszabása itt tekinthető meg (kattintson a névre):Futár

Felhívjuk megrendelőink szíves figyelmét, hogy az üvegáruk tulajdonságaiból adódóan a szállítás közben előforduló törésekért – a többszöri átrakodás miatt –  sem a futárszolgálat, sem cégünk, mint feladó nem vállal felelősséget. Kérjük, megrendeléskor vegyék figyelembe, hogy a csomagban küldött üvegekben akár 10 % törési kár is keletkezhet. Biztonsági csomagolást felárért vállalunk, a doboz méretétől függően az ára egyeztetés tárgyát képezi.

4. FIZETÉS

Raktári átvétel esetén készpénzes vagy bankkártyás, csomagfeladás esetén utánvétes fizetésre van lehetőség.
Utánvétes, készpénzes fizetés esetén kérjük, szíveskedjenek gondoskodni arról, hogy a kézbesítés napján a megfelelő összeg rendelkezésre álljon! Az eredeti számla az áruról minden esetben az árut kíséri (a csomagban található), a szállítási díjról a futárszolgálat ad bizonylatot. Amennyiben a megrendeléskor rendelkezünk az Ön e-mail címével, úgy a futárszolgálat arra címre elektronikus számlát küld, aminek ellenértékét átvételkor, készpénzben kell fizetni.

5. EGYÉB

Kérjük kedves Vásárlóinkat, akik csomagban kérik az áru feladását, hogy a kézhezvételt követően szíveskedjenek a csomag tartalmát tételesen ellenőrizni, megszámolni. Az elküldött áruval kapcsolatos mennyiségi reklamációt az átvételt követő 72 órán belül fogadunk el (általában: szerdán kézbesített csomagok esetében szombat 24 óráig, pénteken kézbesített csomagok esetében hétfő 24 óráig).

A futárszolgálat fuvarmegrendelése alapján a csomagfelvétel napján visszaigazoljuk a szállítás részletes adatait, az elején feltüntetve a csomag számát. Kérjük, szíveskedjen ellenőrizni, hogy az adatok megfelelnek-e az Ön által megadottaknak? A csomag száma alapján a csomag útjáról tudakozódás lehetséges a www.futarpecs.hu oldal főoldalán. A kézbesítés a csomagfeladási értesítést követő munkanapon várható.

Cégünk nem tagja a jófogás csapatának,  ingyen sajnos nem tudunk csomagot küldeni, PickPack Pontra nem szállítunk.
Önnek lehetősége van az általunk javasolt futárszolgálaton kívül más szolgáltatót, fuvarost választani, amely árban Önnek jobban megfelel. Csak ebben az esetben van lehetőség az áru értékét banki átutalással a megrendeléskor – szállítás előtt – kifizetni, és kérjük megadni a nevet,  akinek az árut kiszolgáltathatjuk raktárunkból. A más szállító választását kérjük megrendelésben jelezni.
Bankszámlaszámunkra kizárólag az általunk kiállított számla ellenében fogadunk utalást, ha cégünktől nem kapott e-mailben számlát kérjük, ne utaljon!

Át nem vett csomagok oda- és visszaszállításának díja a vevőt terheli.

Köszönjük együttműködését, várjuk megtisztelő megrendelését!